reklama

Ukažte, co umíte a vyhrajte!

Tvoříte a vaše výtvory obdivují pouze vaši přátelé? Neschovávejte si je doma! Představte je v naší soutěži a kromě výhry možná získáte i celou řadu fanoušků, kteří si vaše výtvory rádi koupí! Zúčastněte se naší velké soutěže Tvoření s Living.cz a můžete vyhrát knižní balíčky od nakladatelství CPress!

i (Zdroj: archiv redakce)
Ukažte, co umíte a vyhrajte!

Nemohli jsme si nevšimnout, že na diskusním fóru Living.cz neustále přibývají nádherné kousky, které tvoří naši uživatelé. A nejen je bychom chtěli pozvat k soutěži, kterou vyhlašuje Living.cznakladatelství CPress. Ukažte, co umíte a můžete vyhrát jeden z čtyř úžasných balíčků plných knih právě od nakladatelství CPress. Nakladatelství CPress je jedno s devíti nakladatelství mediálního domu Albatros Media a.s

Co najdete v  každém balíčku :

Ukažte, co umíte a vyhrajte!
i (Zdroj: archiv redakce)
Ukažte, co umíte a vyhrajte!
Ukažte, co umíte a vyhrajte!
i (Zdroj: archiv redakce)
Ukažte, co umíte a vyhrajte!
Ukažte, co umíte a vyhrajte!
i (Zdroj: archiv redakce)
Ukažte, co umíte a vyhrajte!

Každou knihu vám v průběhu soutěže představíme, abyste věděli, na co se můžete těšit.

Jak se zúčastnit soutěže:
Na diskusním fóru Living.cz otevíráme vlákno UKAŽTE, CO UMÍTE A VYHRAJTE! v sekci Aranžování. Po zaregistrování se na fóru můžete vkládat své příspěvky. Počet příspěvků není omezen. Fotografie veškerých ručních prací jsou vítány!

Podmínky:
Příspěvky musí být k tématu a musí obsahovat  kvalitní fotografii vašeho vlastního výtvoru. Příspěvky, které nebudou k tématu, budou mazány! Administrátor diskusního fóra si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které se neslučují s pravidly užívání diskusního fóra. Administrátor si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které budou porušovat autorský zákon. Při registraci uvádějte platný email, který používáte. Budeme vám posílat informace o výhře!

Trvání soutěže:
Soutěž začíná 19.6.2012 a trvá do 9.7. 2012

Poskytnutím svých údajů souhlasíte se zasíláním komerčních sdělení na vaši emailovou adresu. Zasílání komerčních sdělení můžete kdykoliv zrušit, kliknutím na příslušný link v jakémkoliv komerčním emailu.

 

 

Publikováno: 19. 6. 2012, Autor: