Současná podoba obytného interiéru je přirozeně poplatná životnímu stylu, tempu doby a hlavně silnému důrazu, který je kladen na co možná nejpřehlednější a rychlé zpracování informací. Pokud bylo století dvacáté „atomovým“ věkem, je to naše jednadvacáté stoletím multimediálním.
Člověk je až takřka nucen zpracovávat a přijímat v pravém slova smyslu nekonečný přísun informací, a to informací převážně komerčního charakteru. Hlavním příjemcem, chcete li kanálem, kterým pak takové informace do vědomí člověka vstupují, jsou bezesporu oči. Billboardy, TV obrazovky, monitory, displeje na budovách, v prostředcích hromadné dopravy, na zastávkách, v kancelářích, doma, v mobilním telefonu, zkrátka všude. Multimediální věk je stejně revoluční událostí pro mozek člověka, jako bylo pro jeho žaludek objevení ohně a následné tepelné přípravy potravin. A nese to sebou přirozeně i celou řadu příjemných chvil, kdy se člověk dobrovolně nechává stimulovat multimediální zábavou v 3D kinech nebo rovnou ve svém kině domácím.
Foto firmy Vismara
Publikováno: 29. 6. 2006, Autor: