reklama

Vážení čtenáři,

minulý týden jsme v editorialu psali o tom, že jsme magazínem o kultuře bydlení a že u nás tedy můžete najít články a obrazový materiál odpovídající uvedenému tématickému zaměření.

Zmiňovali jsme také fungování fotografií, které mají společně s nadpisem za úkol uvést článek, ke kterému patří a zároveň logicky jako první poutají pozornost, protože v seznamu článků v příslušných rubrikách je vidět u každého z nich právě vždy jedna taková fotografie, tzv. perexová a název příslušného článku.  Některé články mají vyšší, některé nižší četnost, to je logické. Stává se, že během prvního dne nasbírá jeden článek i několik tisíc čtenářů, což je opravdu mimořádné. Nejméně čtené jsou právě editorialy, které navštěvují jen pravidelní čtenáři. Návštěvnost editorialu je konstantní a ve srovnání s ostatními magazíny, jenž na internetu působí, je lehce nadprůměrná. Všichni, kdo tzv. chodí na Living vědí, že se jedná o „bydlící“ magazín. A nejednou je u editorialu fotografie ženy v bujným a lákavý poprsím. Bydlení nebydlení, editorial má najednou třikrát tak vysokou čtenost. Ale to je přirozené, konec konců, nejstarší řemeslo bylo také takové. Jak asi budou fungovat např. pláže Karibiku ?

Přejeme Vám příjemné bydlení a protože tedy jsme magazínem o bydlení, pak Vás zveme na výstavu Bydlení 2007, jehož jme mediálním partnerem a které probíhá ve dne 1.2 – 4.2. 2007 v areálu pražského Výstaviště.
Vaše redakce

Publikováno: 29. 1. 2007, Autor: