reklama

Vážení čtenáři,

pokud bychom se řídili při naplňování redakčního plánu čistě a jen údaji o návštěvnosti jednotlivých článků, pak bychom se museli přeorientovat na erotický časopis. Ano, je to tak: věčné téma a věčné, nejstarší řemeslo.

Editorial je svého druhu publicistický žánr a tím pádem má i nějaká svá pravidla. Platí to i v případě velmi liberálního a svým způsobem bezhraničního prostředí internetu. Není tím však řečeno, že bychom se nemohli s editoriaelem také trochu pobavit a vyzdobit si jej něčím příjemným nejen na pohled, ale i na dotek.

Začátkem roku jsme vyhodnocovali čtenost jednotlivých článků a všimli jsme si, že pokud některý titulek nabízí dvojsmyslný výklad vedoucí např. směrem k erotice, pak je bezkonkurenčně nejúspěšnější. Bydlení nebydlení, prostě to funguje. Pochopitelně, že četnost návštěv takových článků vytvářejí „volní brouzdající čtenáři“, kterých je po internetu mnoho. Hned za hned za těmito texty se umístily erudované články s tématikou bydlení prosté jakkoliv dvojsmyslných nadpisů atd.
Nicméně, jak bylo řečeno, pravdou zůstává, že předminulý editorial s fotografií požehnaného poprsí (ženského) byl historicky nejúspěšnější a výrazně předčil svou návštěvností ostatní editorialy začínající možná až nudně: Vážení čtenáři, a tak v této tradici budeme asi pokračovat.
Přejeme Vám hodně zábavy s Livingem
Redakce

Publikováno: 5. 2. 2007, Autor: