reklama

Přestaňte přemýšlet v m2, objevte třetí rozměr!

Konečně jsme se dočkali. Nový katalog IKEA 2003 a s ním nové trendy v oblasti bydlení je tu. Letošní motto zní: Objevte třetí rozměr! IKEA nám s novým katalogem přináší nejen novinky v oblasti užitého designu, ale i podstatné vylepšení zákaznických služeb.

„Objevte třetí rozměr!“ vyzývá všechny zákazníky nový katalog IKEA, který vychází letos v srpnu. Za poněkud tajuplnou výzvou leží mravenčí práce vývojových pracovníků IKEA, jejímž cílem bylo pomoci lidem žijícím na malé ploše najít řešení pro lepší každodenní život. „Využijte všechny strany krychle!“ je tedy zásada, která každému umožní ušetřit a získat tolik cenný prostor.

Ať máme jakkoli velký byt, stejně stále řešíme otázku, jak využít jeho prostor co nejúčelněji. Bohatou inspiraci na toto téma můžeme najít třeba právě v IKEA , kde nám v obchodním domě na konkrétních kusech nábytku ukáží, jak lze prostor jakéhokoliv bytu využít co nejefektivněji. Efektivnější způsob znamená pro IKEA to, že je třeba překročit současné hranice myšlení a udělat krok novým směrem, směrem k trojrozměrnému myšlení. Každá místnost má minimálně šest stran: podlahu, čtyři stěny a strop. Tak proč je tedy nevyužít všechny? Proč nevyužít všechny strany krychle! Katalog i obchodní domy jsou nyní plné praktických řešení pro malé prostory, z nichž mohou návštěvníci čerpat inspiraci a ponaučení.

To ale není vše, katalog i obchodní domy jsou pochopitelně plné také nových produktů. Při jejich vývoji se dbalo na to, aby byly vhodné i do malých prostorů. Výsledkem jsou produkty, které jsou skládací, stohovatelné, přenosné, skladebné, rozšiřitelné. Každý produkt svým vlastním, jedinečným způsobem reaguje na potřeby lidí, žijící v malých prostorech. Novinkám z katalogu IKEA se budeme věnovat v dalších příspěvcích, teď se ale na chvíli pozastavme nad katalogem a novými službami, které nám zákazníkům IKEA přináší.

Katalog IKEA je bezesporu velmi lákavou reklamní tiskovinou. Zajímavou informací je, že katalog IKEA 2003 vyjde v Evropě v nákladu 88 miliónů kopií a dostane se do ruky cca 200 miliónům lidí. Téma „Objevte třetí rozměr!“ i katalog je shodný pro všechny země, kde má IKEA své obchodní domy. Katalog pro letošní sezónu má 240 barevných stran a IKEA ho hodlá rozdistribuovat zdarma do schránek každé domácnosti ve spádové oblasti obchodních domů IKEA. Celkový počet katalogů, který IKEA každoročně zdarma distribuuje do schránek v ČR je 1.410.000 ks. Katalogy pro všechny, kteří katalog ještě nedostali do svých schránek, budou zdarma k dispozici v IKEA (září-říjen).

Za opravdový převrat v ponákupním servisu zákazníkům lze považovat záruku na veškeré zboží 3 roky. IKEA se rozhodla poskytovat na veškeré zboží, které nabízí, záruku kvality 3 roky. Na vybrané časti sortimentu poskytuje však záruku kvality mnohem delší, např. kuchyně, profesionání kancelářský nabytek EFFEKTIV nebo matrace mají záruku kvality 10 let.

Další, velice příjemnou službou, je možnost vrácení zboží do tří měsíců bez udání důvodu. Kolikrát se nám stalo, že jsme si v obchodě nadšeně koupili výrobek a než jsme došli domů, už jsme si s nákupem nebyli tak jistí. IKEA má ale řešení i pro tyto situace. Pokud nejsme se svým nákupem spokojeni, nevyhovuje nám barva, rozměry nebo si jen svůj nákup rozmyslíme, můžeme výrobek do 3 měsíců bez vysvětlování vrátit.

Testy kvality jsou už pro výrobky IKEA skoro samozřejmostí. Téměr veškerý nábytek IKEA i většina bytových doplňků je testováno podle evropských i dalších mezinárodních norem a standardů. Testování simuluje reálné situace. Je zárukou, že výrobky jsou odolné a bezpečné. Pečlivé testování je součástí filozofie IKEA, nabízet funkční výrobky s dobrým designem a kvalitou za přijatelné ceny.

Publikováno: 9. 9. 2002, Autor: