Pračka, která spolehlivě fungovala po celé dva roky záruční lhůty, se rozbila a opraváři radí nákladnou opravu nebo výměnu? Tímto nepříjemným zážitkem jsme prošli snad všichni.
Porucha zboží těsně po dvou letech zamrzí, ale nejvíce člověka irituje, že se to stalo tak těsně po vypršení záruční doby. POJIŠŤOVNA CARDIF PRO VITA nabízí ve spolupráci s MALL.CZ pojištění prodloužené záruky, které nabízí ochranu výrobku na 1 nebo až 3 roky nad rámec zákonné záruky. Celkově je tak spotřebič chráněn po dobu 3 nebo 5 let.
Šetří vaše budoucí náklady
Pojištění prodloužené záruky u vybraných výrobků z kategorií elektroniky a bílé techniky vám ušetří další finanční prostředky za opravy poškozeného zboží. S uzavřeným pojištěním prodloužené záruky můžete po uplynutí záruční doby stanovené výrobcem uplatnit náklady na opravy mechanických, elektrických a elektronických vad přímo u pojišťovny.
Jednoduché vyřízení
Zřízení tohoto pojištění nepřináší žádnou nadbytečnou administrativu. Po zaplacení ceny vybraného zboží navýšené o pojištění prodloužené záruky vám do e-mailu přijde Certifikát o pojištění. S pojištěním prodloužené záruky se nemusíte bát poruch až po dalších pět let od nákupu.
V případě poruchy se nic nemění
Pokud se výrobek porouchá v době trvání prodloužené záruky, není to nic dramatického. Proces opravy funguje podobně, jako v době trvání originální záruky od výrobce – stačí odnést poškozené zboží do opravny a pojišťovna proplatí všechny náklady do výše 30 000 Kč související s opravou poruchy. V případě, že výrobek nepůjde opravit, pojišťovna vám vyplatí časovou cenu výrobku, tj. kupní cenu výrobku minus 1 % za každý měsíc od nákupu produktu.
Pojištění prodloužené záruky vám zajistí bezstarostné využívání produktu i po skončení originální záruky od výrobce, aniž byste se museli obávat vysokých nákladů na opravy poruch.
PR ČLÁNEK
Publikováno: 7. 12. 2009, Autor: