reklama

Homestaging, feng shui a realitní trh

O tom, zda danou nemovitost klient koupí či nekoupí, rozhodne často pocit, který objekt v dotyčném zanechá. Cena, poloha a sociální vybavenost okolí je zájemci dopředu známa, ovšem „chemie místa“ a vzájemné sympatie jsou přesně ty faktory, které rozhodují v prvních 90 vteřinách.

i (Zdroj: archiv redakce)
Homestaging, feng shui a realitní trh

Dají se zcela subjektivní faktory ovlivnit? Tuto Otázku si položila společnosti ComSTAR spol. s.r.o., která působí na českém realitním trhu již mnoho let a díky tomu vytvořila unikátní projekt s názvem Virtuální realitní kancelář. Nabízí svým klientům, ať ze strany prodejců nemovitostí či kupujících servis, který u nás rozhodně není standardem.

Pan Jan Píbil, který za celým projektem stojí, pracoval s jednoduchou myšlenou. Nesází na šikovnost a často i záludnost makléřů, ale na preciznost a kvalitu poskytnutých služeb. Chemie mezi kupujícím a nemovitostí prostě být musí. Stejně jako partnera si vybíráme na celý život, dům či byt chceme prostě také milovat. Nikdo by si neměl pořídit domov na základě šikovnosti prodejce. Právě proto poskytuje VRK službu virtuální prohlídky (více informací zde).

Homestaging, feng shui a realitní trh
Homestaging, feng shui a realitní trh (Zdroj: )
Homestaging, feng shui a realitní trh
Homestaging, feng shui a realitní trh (Zdroj: )
Homestaging, feng shui a realitní trh
Homestaging, feng shui a realitní trh (Zdroj: )

Jak zajistit ono jiskření již během virtuální prohlídky? Jan Píbil šel ve svém projektu za hranice běžného homestagingu:

„Vzhledem k tomu, že umístění jednotlivých částí domu má vliv na proudění energie, která nás následně ovlivňuje, rozhodl se tým VRK zařadit do svých služeb i poradenství v oblasti feng shui. Jsme schopni již při prodeji nabízenou nemovitost dle zásad feng shui připravit a posléze zájemci o koupi upravit tak, aby mu nemovitost co nejvíce vyhovovala a podporovala v jeho životě. Toto tradiční čínské učení vychází z principů, které ve výsledku zajistí právě ten pocit, který při vstupu do svého domu chceme mít.“

Komerční prezentace

Publikováno: 14. 9. 2015, Autor: