Ekonomická situace se dá posuzovat podle mnoha kritérií. Pokud by jedním z nich bylo množství utracených peněz v maloobchodní síti, pak by občané ČR byly vrcholů své „konzumní kariéry“.
Nejvíce utrácejí za nábytek, stavebniny a spotřební elektroniku, tedy za věci spojené se stále komfortnějším bydlením. I trh s nemovitostmi vykazuje jasné znaky hovořící o stále silnější střední vrstvě obyvatelstva, která má zájem např. o nadstandardní a velké byty nebo který se zajímá o víkendové bydlení apartmánového typu, které je často stejně drahé, jako např. bydlení b historickém jádru Prahy.
Tržby z prodeje stavebnin, nábytku, zahrádkářských potřeb a dalšího zboží pro domácnost se oproti únoru zvýšily o 23,3 %, přičemž ale rostou už od loňského podzimu Rok 2007 se zatím jeví jako nejsilnější za posledních deset let.
Velká fotogalerie stylového nábytku



Jaroslav Zákolanský
Foto archiv
Publikováno: 18. 4. 2007, Autor: