reklama

Online hypotéka

Online nakupování elektroniky, oblečení nebo cédéček, už je asi pro většinu populace samozřejmostí, ovšem že si můžete on-line pořídit i hypotéku, a ještě navíc třeba získat nějakou tu slevu, to už ví málokdo. A přitom je to tak snadné…

Co je vlastně „Hypotéka on-line“?

„Hypotéku on-line“ u nás vyvinula jako první společnost MEDIA FACTORY Czech Republic ve spolupráci s oddělením marketingu a metodiky Hypoteční banky. Vznikl tak jednoduchý internetový nástroj s názvem Hypotéka on-line, který zjednodušuje orientaci v hypotečních produktech banky. Zájemce o hypoteční úvěr v něm krok po kroku a nastavuje jednotlivé parametry jednoduchou, zábavnou formou, čímž se postupně dostává až k formuláři pro sjednání schůzky. Úvěr který si takto klient nastaví získá na pobočce rychleji a se slevou z poplatku za zpracování úvěru.

Výhody jsou nesporné

Kromě faktu že ušetříte čas i energii spojenou s vyřizováním půjčky, získáte s hypotékou on-line navíc také 50% slevu z poplatku za vyřízení hypotéky a garanci úrokové sazby. V pěti krocích si navíc sami snadno můžete vybrat hypotéku přímo na míru. Stačí jen ujasnit si účel úvěru, parametry hypotéky a další volitelné parametry. Dále se vám na obrazovce objeví už jen rekapitulace údajů a různá doporučení související s vámi vybranou hypotékou.

Je to jednodušší, než se zdá

„Z průzkumu provedeného pro Hypoteční banku vyplývá, že hypoteční úvěr je širokou veřejností stále vnímán jako složitý finanční produkt. Proto jsme pro zájemce o hypoteční financování připravili velice snadný nástroj, díky němuž si mohou ve čtyřech krocích sami nastavit parametry hypotéky podle svých potřeb. Nepotřebují k tomu už žádné finanční ani jiné odborné znalosti, stačí, když budou vědět, co chtějí a jaké jsou jejich finanční možnosti,“ řekla ředitelka marketingu a PR Hypoteční banky Jana Hezinová.

Poskytovatelé internetových řešení

Společnost MEDIA FACTORY Czech Republic je zakládajícím členem oborové Asociace poskytovatelů internetových řešení. Mezi klienty společnosti v současné době patří například Hypoteční banka, Modrá pyramida stavební spořitelna, Raiffeisenbank, FERRERO Česká, OPAVIA-LU, OREA Hotels, holding UNIPETROL a řada dalších.

Ceny a ocenění

Hypotéka on-line, u které si v několika málo krocích můžete vybrat hypotéku přesně dle vašich možností, požadavků a přání, získala v soutěži Zlatá koruna 2007 hned dvě prvenství –  1. místo v hlavní kategorii Novinka roku 2007 a 1. místo v kategorii Hypotéky. Stejně se umístila také v soutěži MasterCard Banka roku 2007 v kategorii Hypotéka.

Lucie Lukačíková
foto: archiv autora

Publikováno: 12. 11. 2007, Autor: